Usch

Gått och dragit på mig en förkylning... Suger riktigt mycket! Velat gå och dö hela eftermiddagen haha. Kändes lite bättre att få umgås med bästa Lucky en stund, vi red i skogen och han kändes liiite bättre idag faktiskt, tror att stötvågorna har hjälpt lite på honom. Återbesök och en tid hos Silvana på fredag, håller alla tummar jag kan.

Var på hööks igår efter tävlingen och använde upp min presentkort som Lucky hoppade in till mig. Blev ett nytt halsband till Nelson, tre hovkratsar till Gunilla och en ny borste till Lucky och Fendi. De vill helst ha Borstiq borstar, alla andra borstar tycker de gör ont. Bara mina hästar som är så överkänsliga?!?

Bara det bästa till mina älsklingar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sara - föredetta beridare hos Jessica Kürten

Helt klart dom bästa borstarna :-)

2012-03-25 @ 20:37:09
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Caroline

Dom bästa borstarna :) vad är det som har hänt med Lucky? Har missat detta?? :( kram <3

2012-03-25 @ 21:18:57
URL: http://carroshastar.blogspot.com
Postat av: Malin

Persilja blir ARG om man borstar med annat än supermjuka Borstiq borstar ;)

2012-03-26 @ 08:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0