Riddags

Ska snart upp till stallet och rida, har redan varit där två gånger idag, tagit ut pållar och mockat. Efter uttag imorse gick jag en härlig promenad med Nelson innan frukost. När jag kom hem åt jag en riktig LCHF frukost i form av ägg och bacon, mums! Efter att jag ridit idag ska jag till gymmet någon timme, magpasset idag + kondition. Förra veckan var en bra träningsvecka, 6träningsdagar utav 7möjliga.

Nu har jag spotify igen så alla träningspass kommer bli en smula enklare, tumme up!

Red ut på både Lucky och Fendi igår och de var duktiga, speciellt Fendi!! En brallfri-dag och en kanonrunda blev det! Som Lisa från HBG skulle sagt; Fendi är bäst! Haha. Lucky var otroligt pigg och skrittade på som bara den, något han inte gjort på evigheter känns det som. Tyvärr har han fått någon allergisk reaktion från när han var hos Maritta, han fick ju akupunktur och efter att hon tagit bort nålarna smörjde hon på någon salva. Och utav den salvan fick Lucky väldigt mycket klåda och svullnad. Svullnaden hade lagt sig lite imorse och det är säkert mycket bättre nu när jag ska rida. Han har fått akupunktur innan utan att reagera så de måste vara salvan(som han inte fått förut). Aja, tvättade rent ordetligt igår så hoppas allt är borta i eftermiddag. Lilla söta Laggy!



Annars är jag väldigt trött idag, vet inte varför men får bara tagga till! 6dagar tills min älskling kommer hem, ska pussa ihjäl honom när vi ses <3


tjing tjoooong

Kommentarer
Postat av: Lisa i Hbg

Hahahahhaa! :D LOVE YOU (och Fendi)!

2012-03-07 @ 18:24:40
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0