Love u!

Vad snälla ni är som kommenterar och peppar, ni är bäst! Nu ska jag ut på tur med Nelson sen blir det lunch till hästarna och efter det cyklar jag till gym och får ut all frustration. Istället för att förbereda inför tävling ska jag köra skiten ur mig själv. Skrittade varsin tur på pållarna idag i det fina vädret, vädret är bra i alla fall. Längtar tills jag kollat lucky och vet vad jag ska göra åt det.

Imorgon får fendi åka till herrevadskloster och hoppa lite på utebanan. Det blir mys! Eventuellt en tur till Gunilla på morgonen. Var där igår och det gick bra!

Nu drar jag, hoppas ni har det bra och jag uppskattar er peppning.

Fendi idag.


Kommentarer
Postat av: erika

ser ut som Fendi har det mysigt i hagen ;D

2012-03-02 @ 13:06:57
URL: http://www.majimka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0