Fredag

Nice med fredag idag(trots att jag har fredag hela veckan), insåg att jag inte skulle hinna med gym idag, eller jo jag hade hunnit men orkar inte med stress bara för att jag ska köra kondition på gymmet. Jag tog istället tag i mitt träningspass här hemma i form utav en löprunda med världens bästa löpkompanjon, Nelson! Han är så jäkla bra att springa med, pratar inte och springer i mitt tempo. Han står här bredvid nu och är riktigt nöjd, precis som mig. 40min blev det på ganska blöta grusvägar, tur att jag gick varsin runda med pållsen imorse för det var ganska halt på vissa ställen fortfarande.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig inför hbg. Ska se om jag får tag på Hans innan jag åker med. Ha en trevlig kväll folket för det ska jag ha! Kramis

Bilden är från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0