Svar på fråga samt videor

Fick den här kommentaren: Lägg upp video på rundorna!! Och berätta gärna vad Sixten och bliss är för hästar! Hur gamla? Vems? Tävlade tidigare? Varför du rider de? Man hänger inte med:) men lägg upp video du är duktig!!:)

Videorna kommer, tyvärr filmade inte mamma Sixtens runda och videon på Bliss är lite skakig och det är Fendis fel för han knuffar på mamma haha.

Sixten är en 6årig vallack e. balou du rouet, gått 120cm med Camilla Öberg tidigare. Bliss är Sixtens mamma e. acaio, 10år gammal, gått 140cm med Camilla.  Ägaren heter Lisa Ullbors och hon har fött upp både Bliss och Sixten. Anledningen till att jag rider dem är att det har funkat bra med Sixten och nu ska jag prova Bliss. Lisa har flera ryttare på sina hästar så jag rider inte alla hennes.




Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

oh jag har provridit hos camilla, hon är supersnäll :) fina hästar har hon också!

2012-06-14 @ 13:33:04
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Maja

Hihi, fendi då X)

Fan va söt han är!

2012-06-14 @ 17:30:14
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0