Snabbt

Skriver bara lite snabbt innan jag ska sova.

Dagen igår och idag har bara sprungit iväg och jag har inte haft tid för bloggen. Igår var jag hos Gunilla och red, jobbade, red mina pållar och motionerade i skogen ihop med Nello. Idag har jag ridit lucky på banan(kändes inte så jättebra...), varit ute med Nelson, fikat lite snabbt med min underbara(och snygga) pojkvän, och nu på kvällen har jag hoppat tre pållar i Skyrup. Fendi hoppade bra efter att han slappnat och kissat haha. Red Bliss för första gången, Sixtens mamma, och det gick bra, lite svårreglerad emellanåt men annars bra. Sixten var riktigt på hugget idag men lyssnade riktigt bra sista rundan och vi hoppade en bana på 120 cirka eftersom han ska tävla på onsdag. Han och fendi ska hoppa i björbäck den 6e. Fendi 1m-110cm och Sixten 110cm-120cm. Spännande!

Nu ska jag sova, imorgon kommer Johan tidigt och hjälper mig med en sko till fendi som han fixade under hoppningen idag. Janne kunde inte komma så Johan kunde så snällt ställa upp! Guld värt! Bra med samarbete mellan hovslagaren :)



Kommentarer
Postat av: Marika

vem har du som hovslagare? :)

2012-06-02 @ 21:46:49
Postat av: Linn Skjetne

Marika: Jan Erik Nilsson ifrån Ängelholm :)

2012-06-03 @ 18:59:25
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0