Skönt väder idag

Det är bara till att njuta av det fina vädret idag eftersom det ska bli dåligt väder som vanligt på midsommar haha. Idag ska vi fira lite tidig midsommar här hemma i och med att både jag och Niklas inte kommer vara hemma imorgon. Satt ute en halvtimme i solen innan men jag vågade inte sätte längre pga min ljusa hyn haha, bränner mig även om jag smörjer in mig, illa.
 
Idag får hästarna gå var sin tur ikväll, det är tok för varmt ute nu.
 
Imorgon åker jag och Malin till Camilla och vi ska fira midsommar där med henne, lite grillning sen blir det partaj.
Hinner med hästarna på morgonen innan jag tar tåget till Kristianstad.
 
Nu ska jag damsuga och fortsätta med kvällens mat, är man mästerkock så är man. Hmm nä där ljög jag men det blir förhoppningsvis ätbart. :)
 
 
Hejdå

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Tack så jättemycket! :D

2012-06-21 @ 16:08:26
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0