Ni gillade tävlingen

Haha nu gillade tävlingen såg jag haha! Kul att se hur ni gissar men jag låter tävlingen vara i alla fall imorgon också så fler har chansen att delta. Jag lite dubbla budskap i inlägget men jag lottar mellan er som har gissat rätt. Lisa Sixtens och Bliss uppfödare/ägare hade till och med svårt att se vem som var vem haha.
 
Jag red ut en tur på Fendi innan jag och mamma cyklade till klubben, Fendi var jätteduktig. Hela kvällen har vi spenderat på klubben, byggt bana, ställt i ordning stolar och bord, fixar priser mm. Duktiga var vi, allihopa!
 
Imorgon ska jag till Gunilla och hoppa lite igen, det blir kul! Bra att jag får lite extra språng i kroppen innan helgens tävlingar. Ni får hålla en tumme för mig och mina hästar i helgen, är jag nöjd är alla andra nöjda med haha ;)
 
 
Hejdå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0