Haha

Det verkar vara en del som gillade tårtbilden haha. En som inte gillade den var Camilla så nu är jag tvungen att blogga bara för att hon inte vill se den när hon klickar in på min blogg.
 
Igår hoppade jag bägge hästarna på banan och jag hoppade Lucky mycket på volt i båda varven. Red halva "klockan". Han kändes fin. Men Fendi kändes  UNDERBAR!! Så himla fin var han, min lilla bebis. Jag tror att jag kommit fram till att Fendi behöver lite mer eftergift i sprången, även när han kommer nära. För när jag kom nära och höll kvar som vanligt rev han och när jag kom nära och lättade på handen hoppade han mycket mer igenom kroppen. Så det ska jag tänka på i helgen när han ska gå en 110cm. Min sits i språnget är lite lik Marcus Ehning annars, jag har såklart inte hans talang men i själva språnget har jag också en ganska låg hand som mest är still. På Lucky, Bliss och Sixten funkar det bra men på Fendi känns som om han behöver lite mer utrymme. Värt att prova i alla fall :)
 
Idag red jag bara ut på hästarna och det gick bra. Imorgon vill jag trimma på banan om den inte är för blöt.
 
 
Hejdå hejdå

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Haha! Tack Linn :)
Jag har fortfarande träningsverk ;)

Du har faktiskt rätt om din sits, harjag inte tänkt på innan! Jag bara avgudar Marcus, så nu avgudar jag dig med ;)

Skulle du tävla Österlen eller hur blev det? :)

2012-06-26 @ 10:07:34
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0