Ändrade planer

Det blev lite ändringar i min tävlingsplanering. Vi åker inte till Björbäck nästa helg utan jag ska istället hoppa alla hästar på hemma klubben Åsbo Rf. Hoppas på två fina tävlingsdagar med hästarna! Förhoppningsvis får jag med mig världens bästa Malin på tävlingen och min kära mor aka bästa hästskötaren är såklart med.
 
Idag ska jag som sagt till Gunilla och rida lite där, innan jag kör till henne ska jag massera Lucky och ta in hästarna. Ska faktiskt ställa mig och laga lite käk nu så jag orkar med kvällen.
 
Ska ladda upp fler videor på youtube också medans jag lagar mat, kommer kanske in ett par videos här innan jag drar. 
 
En riktigt snygg bild på mig när jag rensar avloppet hahahaha! Sjukt händig.
Vem faller inte för denna skönhet? Skämt åsido.
 
Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Denhär bilden på dig är bara SÅ SÖT :D älskar den!! :D weee, imorgon ses vi, bejb <3 ringer dig på förmiddagen nån gång ba såru vet ;) puss puss puss!

2012-06-21 @ 22:55:22
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0