Torsdag

Idag har jag haft en lugn dag, chillat mest. Började med att ta ut hästarna vid halv 9, mockade direkt och när jag kom hem fyllde jag i håligheterna i vår grusväg, lika bra att få't gjort. Gick sedan en tur med Nelson och plockade fläderblommor till saft, när vi kom tillbaka gjorde jag saften. Efter det har jag mest chillat, ska hämta mamma i Klippan halv 9 men innan ska jag rida en tur på Lucky i skogen. Lucky var riktigt fin igår när jag red på banan, min älskling!
 
Två dagar kvar till Falsterbo nu, can't wait!!!! Ska bli så otrooooligt kul med Falsterbo och jag förväntar mig massor av bra köp i år. Ska bara dit första helgen eftersom jag ska jobba veckan efter men jag är glad jag kan åka dit i alla fall, finns tyvärr de som missar årets hästfest.
 
På lördag ska jag få bilderna på Lucky, Sixten och Bliss från i söndags också. Och träffa Malin igen såklart!
 
Söt eller vad?
 
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Just det, bilderna!! Påminn mig imorgon kväll om att föra över dem på USB-stickan, ok? Så jag inte glömmer... ;)

2012-07-05 @ 23:39:14
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0