Tävlingsdags

Snart ska jag packa ihop mina saker och möta upp Lisa och åka och tävla med Sixten. Han ska hoppa 110/115 i Frosta på gräs. Gillar att tävla i frosta så det ska bli kul idag, är i och för sig alltid kul att tävla. Imorgon är det Lucky och Bliss tur, de ska hoppa 120/125 båda två. Lucky har gått väldigt fint i Frosta innan så man kan hoppas på att de håller i sig.
 
Jag hopaps bara att jag slipper regn idag, får gärna vara molnigt men inget regn.
 
Om det går bra idag kan jag bjuda på videos ikväll om det inte blir allt för sent.
 
Imorgon är det första gången jag och Luckyluke åker själv på tävling så det kan bli spännande att se hur det går haha. Som tur är han världens bästa och snällaste häst.
 
 
Wiiie idag ska nya kavajen invigas!!! Imorgon får Lucky ha nytt schabrak och jag ska ha den nya skjortan på mig också. Superdeeeeilig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Weeee, du MÅSTE se till att nån fottar, vill se hur den nya kavajen ser ut på ju!! :D Lycka till <3

2012-07-21 @ 11:23:47
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0