Inget att blogga om

Jag har verkligen inget vettigt att blogga om, hjärnan är helt tom(mer än vanligt). Kanske borde köra någonslags utvärdring på dagens ridpass på Lucky men det är så inte min stil. Jag tror verkligen inte att ni bryr egentligen om Lucky var lite springig ibörjan, drog i höger tygel och sprätte med sitt ena bakben. Vad får ni utav att jag berättar det? Nä ingenting, bara massa meningslös text. Det där med att utvärdera gör jag antingen med mamma eller bara med mig själv. Jag brukar inte läsa utvärderingar själv på andras bloggar, eller jo kanske om det inte står så mycket men om det står 150rader skrollar jag bara ner eller klickar bort. Har inte tillräckligt med ro i kroppen till att sitta och läsa massa gojja.
 
Ska ge mig på en liten utvärdering av dagens pass ändå. Lucky kändes bra idag, han var lite överladdad och stirrade mest runt i början men efter en tillsägning blev han "normal" igen. Farbror Lucky med andra ord. Mer är så här får ni inte..
 
Kan ju bara säga att jag saknar att rida Fendi, han ska vila hela veckan ut och jag längtar efter att rida honom. Tror faktiskt att han också saknar det, min lilla arbetsmyra.
 
Imorgon ska jag möta Lisa på klubben och vi ska bygga lite hinder så jag kan hoppa Bliss lite, vet inte om Sixten också skulle hoppa, återstår att se. Lucky får gå ett till pass i skogen imorgon sen får han vila på lördag när jag handlar upp alla mina få pengar i falsterbo haha. Råkade lova igår att Fendi och Lucky skulle få varsitt schabrak, oh no. Lovar man så får man hålla det. Om jag inte hittar ett suuuuperfint som de får dela på, guldgossarna!
 
Jag är mycker förväntasfull på årets mässa i FBO, må jag inte bli besviken. Kommer i alla fall bli glad när min härliga pojkvän kommer hem på söndag. Hinner bli ganska pussugen på en månad!
 
Han är bra perfekt min Hans.
 
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Nu är det uppdaterat sötaste Linn :)

2012-07-06 @ 15:23:30
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/
Postat av: Sara - föredetta beridare hos Jessica Kürten

Jag är likadan, gillar varken att skriva långa utvärderingar om ridpassen eller läsa dom ;)

2012-07-07 @ 09:50:39
URL: http://stallgrasma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0