håller på att dö

Jesus vad varmt det är ute idag, 33grader och hästarna är redan inne. Åkte upp till stallet vid 11 och skulle bara kolla läget i hagen och då sprang Lucky och Fendi runt som idioter och försökte fly alla bromsar. Stackars mina älsklingar! Att ha heltäckande flugtäcken hjälper inte... Inte på mina hästar i alla fall. Båda blev spolade när de kom in och jag kunde se hur mycket de uppskattade att få komma in. Får se om jag rider idag, känns lite för varmt. Jag har inte klippt mina hästar ännu men jag klickade hem två nya skär till klippmaskinen, så fort de kommer ska jag klippa. Har aldrig klippt fendi förut men jag ska prova, kan tänka mig att han får damp. Lucky är i störst behov av klippning och han vet jag är snäll.
 
Imorgon blir det nog bad med pållehäst, Lucky ska få prova på strandlivet haha. Kommer bli hur härligt som helst! Fendi ska hoppa i Skyrup på fredag, förhoppningsvis är han inte lika spänd denna gången som sist.
 
Nu ska jag försöka överleva värmen här hemma.
 
 
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Maja

Det där är en så sjuuuuuuuk bild!!!
Om jag var du hade jag typ tryckt den på en kudde och kramat den heeeeela tiden, haha!

Svar: haha! ;)
Linn Skjetne

2012-07-25 @ 21:48:05
URL: http://majagoesirish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0