FalsterboSHOPPING!! Hell yeah!!

Haha någon som älskar ruset efter att man shoppat hästprylar hela dagen? DET GÖR JAG!! Idag fick även Malin känna på ett riktigt härligt shoppingrus och jag tror han gillade det ;)
 
Jag är skitnöjd med mina inköp idag, riktigt nöjd!
 
Detta köpte jag.
 
Equiline tävlingsskjorta och Cavalleria Toscana ridbyxor
 
Ridbyxorna igen
 
Suttit med dem sedan jag kom hem nu och jag fullkomligt älskar dem redan!! Mmmmmmmmmmm!!
 
Cavalleria Toscana kavaj, mörkblå med dargkedja och knappar. Helt underbar!
 
fina kavajen
 
En Cavalleria Toscana jacka
 
Går bra ihop med ridbrallsen ;) sexigtjej.se
 
en bild till på jackan
 
Ett Anna Scarpati schabrak och ett RG. Dog när jag såg RG't.
 
 
Två par tyglar ifrån GG, Pariani läderfett, två par handskar(ett par slit och släng + ett par roekl) och gummisnoddar.
 
Fendi och Lucky fick varsitt nättäcke som de kan ha i boxen på natten. Horseware, Amigo.
 
bättre bild på skjortan.
 
Detta var min falsterboshopping :) NU ser jag fram emot vad ni ska shoppa och jag älskar att läsa inlägg om prylar :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaaah snyggegrejer! Jag har med suttit med mina Pikeur på mig sen jag kom hem, haha, skitsköna! Och chapsen med... :'') Vill shoppa mermermer!!

2012-07-07 @ 20:23:57
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Malin

Och jo, när jag insåg att jw-tränset faktiskt BARA kostade 199... jävlar... ruset. MY PRECIOUSSSSSSS!!

2012-07-07 @ 20:26:58
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: erika

men aaaah! Dör avis-döden nu ju, sjukt snygga grejer allting! Var ridbyxorna dyra? :)

2012-07-07 @ 21:13:09
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: SARA

Ååååååååååååååååååååååh snyggt allting!!

2012-07-07 @ 21:38:45
URL: http://ussing.blogg.se
Postat av: Elin

Shit vad shopping sugen man blev!!! Riktigt fina saker :) Vad ska du göra med din gamla kavaj? Jag kan köpa den om du ska sälja den, maila mig om du vill sälja den :)

Svar: Jag ska inte sälja min gamla kavaj :)
Linn Skjetne

2012-07-07 @ 22:53:38
Postat av: Elin

Åh så snygga saker :P
vad kostade allt? :) Roligt att veta så man vet vad man kan förvänta sig av årets mässa :p

Svar: Jag tyckte att det fanns en del på rea där nere, jag betalade inte fullpris på något fast å andra sidan var det sånt som var ensamt kvar som jag köpte. Finns goda chanser för alla att göra fynd i FBO i år :)
Linn Skjetne

2012-07-08 @ 09:42:16
Postat av: Lisa

Vilka ursnygga saker du du köpt Linn!! Blev också lite sådär smått dökär i RGt.. :-D

2012-07-08 @ 14:48:19
Postat av: Sandra

Riktigt snygga grejer Linn! Du är rena fynd-tanten ;) haha.

2012-07-08 @ 18:52:07
URL: http://teamjohansson.blogg.se
Postat av: Malin

Gaaah snyggo!
Känns farligt för plånboken att åka dit :P

2012-07-09 @ 08:37:41
Postat av: Maja

Men OH MY GADD va grejer!!!
Jackan är ju bara to die for, sån måste jag också försöka gräva fram där nere..! =D
Är du 'färdig' nu då och ska inte ner mer?

Svar: Japp jag är färdig där nere, ska jobba i veckan och helgen så fick nöja mig med första dagen :)
Linn Skjetne

2012-07-09 @ 10:33:28
URL: http://majagoesirish.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åh säg mig var hittade du nedsatta RG och AS-schabrak? Letade Falsterbo runt utan att lyckas.

Svar: Kom på att jag betalade fullpris på schabraken, det var det enda. 990kr för RG och 649kr för AS tror jag.
Linn Skjetne

2012-07-09 @ 19:49:16
Postat av: Agnes

Åh var hittade du kavajen och schabraken?

Svar: Kavajen köpte jag hos Susanne, Equipe, RG schabraket hos Toprider och AS schabraket hos Inrider :)
Linn Skjetne

2012-07-09 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0