En korad vinnare!!

Nu har jag fått tummen ur och lottat en vinnare i tävlingen "gissa rätt". Det rätta svaret var som många skrev Sixten, Bliss, Sixten, Bliss. Jag är förvånad över att så många klarade av tävlingen i och med att jag och Lisa(hästarnas ägare/uppfödare) har svårt att se rätt haha. Vinnare är Malou Kastman, grattis! Du får gärna skicka din adress till mig på mailen, [email protected] så skickar vi schabraket inom kort.
 
Jag håller på att lägga in lite videos från tävlingen nu, kommer nog ta ett tag men jag lägger in här när de är klara.
 
Bjuder på en väldigt söt bild på min finaste lilla bebis.

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

whut?! najs! :D haha! jag vinner aldrig något.. men ibland får man väl ha lite tur! :)

2012-07-02 @ 14:29:40
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Malou Kastman

sv: ja det är snyggt! jag har sett det på vissa ställen, men inte så många faktiskt :p tror det kan bli snyggt att matcha med en brun eskadronluva eller något liknande!

Svar: det tror jag med!
Linn Skjetne

2012-07-02 @ 15:13:48
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0