dagarna har bara rusat iväg

Ojdå, var ett bra tag sedan jag bloggade nu(igen). Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag jobbat som en dåre 5dagar i sträck. Först två dagar i resturangen och i lördags fick jag servera på ett otroligt fint bröllop! Jag har aldrig varit på bröllop tidigare och jag blev väldigt positivt överraskad. Carl och Debbie(brudgummen och bruden) var så fina och det lyste riktigt om dem, blev helt varm i hjärtat. Nu är det bestämt att jag ska gifta mig en gång i framtiden haha. Verkligen glad att jag fick vara delaktig på detta underbara bröllop. Jag fick chansen bara för att Carls pappa var min gamla idrottslärare, kul att bli tillfrågad.
 
Gick ganska bra att jobba i söndags även om jag somnade först halv 5 på morgonen efter diverse städ och bilkörning. Fick istället igen all förlorad sömn idag haha, varit sååå seg på jobb igen. Tror faktiskt inte att jag var ensam om det, alla har jobbat bra sedan i torsdags så vi hade anledning att vara slitna. Det har i alla fall fall varit ett par roliga dagar på jobb fyllt med mycket skratt.
 
Idag efter jobb körde jag direkt till ridhuset och mötte upp Lisa där. Jag hoppade Bliss och Sixten och båda hoppade fint, riktigt fint. När hästarna var i släpet igen körde jag till Perstorp och höll en lektion där. Red mina egna hästar innan jobb imorse så jag har hållt igång hela dagen idag.
 
Imorgon ska jag hålla en lektion till och rida Astrid, ett annat föl u. Bliss. Som Lisa uttryckte sig idag "hon kommer nog vara vild och vacker imorgon haha".
 
Bjuder på en fin cover
 
 
På lördag blir det tävling med Sixten och på söndag ska Lucky och Bliss hoppa. Blir klasser från 110cm-125cm.

Kommentarer
Postat av: sara

Jack J <3

2012-07-19 @ 18:25:51
URL: http://ussing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0