Äntligen funkar appen igen!

Jaha äntligen kan jag logga in på mobilen igen och blogga. Nu kanske ni kan få lite mer uppdatering än innan. Idag var det bra rid-dag, lucky och fendi var superfina och det roliga är att de var lika fina i lördags! Blir så himla glad när de är så duktiga. Idag hoppade jag lite studs på bägge så de är smidiga och fick träna lite mjölksyra. På lördag ska lucky tävla och på söndag ska fendi tävla. Jag hoppas på en fin helg med framgångar! Imorgon kommer mamma och pappa hem från sin semester, har saknat allt hästprat med mamma, plus all hjälp vid hoppning och tävling. Otrolig tacksam för all hjälp jag fått av Kajsa när jag åkt iväg för träning och tävling. Bättre stall kan man inte stå i! Hunnit med många trevligheter senaste tiden, i lördags kom fina vänner hit och vi mös med kräftor, klubb osv. Hur mys som helst! Haft Hans här i ett par dagar nu och det har varit lite extra mysigt, inte setts så mycket sista tiden och vi har haft det fint ihop. Otrolig lycklig över att få vara ihop med den finaste kille. Imorgon ska jag till stallet tidigt så det är dags att gå ut med Nelson sedan lägga sig och sova. Bästa!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Linn! Vad tar du för att hoppa en 4-årig D ponny på tävling? eller om du gör det överhuvudtaget...Tack för en bra blogg ;)

2012-08-01 @ 00:06:29
Postat av: Linn Skjetne svarar

Maila mig på [email protected] så kan vi snackas vid där. :)

2012-08-01 @ 21:00:29
URL: http://linnskjetne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0