Uppdatering

Här kommer det lite uppdatering efter en period av tystnad. Idag lämnade jag Hans vid 12tiden och nu är han snart i göteborg där han ska vara i två veckor sedan far han vidare till Zürich i tre månader. Usch jag saknar Hans redan och på något konstigt sätt var det extra mysigt att sova med honom i natt, sov så fridfullt och när klockan ringde vid 8 erbjöd sig Hans att följa med upp till hästarna. Bästa Hans!

Kollade Luckys ben, han sparkade bakut i hagen igår och fastnade med en bakbenet i tråden. Han var ganska svullen men inte halt så han fick vila idag och har det inte blivit värre imorgon ska vi rida.

Fendi är otroligt pigg och nu ikväll ska vi åka iväg till ridhuset så han får röra på sig ordentligt. Tänkte han kunde få hoppa några språng! Träning i veckan jag tror att Lucky kommer vara pigg bog för att hoppa på tisdag annars får fendi och Lucky byta dag, det är ju träning på torsdag också denna veckan.

Igår kväll var jag, Hans och brorsan på bio i Helsingborg och såg senaste Sherlock Holmes filmen, helt klart sevärd. I veckan kommer Malin hit och då ska vi se The Notebook och mysa. Malin var här i veckan och vi hade det supermys med fika och gott snack!

Fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0