Två videor till från hoppträningen igår

En liten bana, hoppas för övrigt att alla kan se videorna. Jag har problem att se vissa format av videor på en del bloggar från mobilen men funkar alltid ifrån datorn. Vet inte varför.


Den här rundan var jag inte alls nöjd med men jag lägger upp den ändå bara för att Lucky är så snäll och ställer upp 100%. Red på ett galoppsprång för mycket till hindret efter komb, såg att Maud fick kort till oxer så jag tog tillbaka ordentligt, men så kom jag på i efterhand att hennes häst har större galopp än Lucky, fail av mig. Sen till sista hindret ligger det bara i mitt huvud att jag hatar att hoppa smala hinder . :p Ja, han hoppar runt och fint i alla fall, hade säkert hoppatännu bättre om jag stått ordentligt i stigbyglarna.


Lucky trampade av sig en dojja idag i hagen men eftersom jag har världens bästa hovslagare kommer han och fixar det redan imorgon, plus att han skor Fendi då med. Bäst!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Måste bara säga att jag tycker din blogg är SÅ bra! Kollar den minst en gång om dagen och tycker dina inlägg är "roliga" eller kanske intressanta att läsa! Faktiskt en av mina favorit bloggar!

Lucky är ju så sjukt snygg också! haha.

2012-01-18 @ 21:31:39
Postat av: erika

Superfina ni är Linn. Höga hinder!! :D

2012-01-19 @ 11:37:45
URL: http://majimka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad bra han hoppar, ser ut att vara i riktigt bra form bägge två :) När har du din första tävling? :) KRAM

2012-01-19 @ 16:35:09
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad spänstig och fin han ser ut:)

2012-01-23 @ 07:50:20
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0