stallet klart

Varit uppe och mockat nu på morgonen och gjort fint i stallet. Hästarna blev glada att få komma och jag hittade skon som Lucky trampade av sig igår. Började söka högst upp i hagen för det är där han brukar bralla runt, gick slalom genom hela hagen och när jag inte trodde att jag skulle hitta skon låg den till höger om ingången. Haha, glad jag hittade den i alla fall, hovis kommer vid ett så då cyklar jag till stallet igen.

Ni kommenterar så fint tycker jag, otroligt tacksam!

Ska ringa till Horsefarm och beställa tid för Lucky, måste kolla upp sadeln igen. Han är så fint musklad nu och han har börjat få skav lite längre bak på ryggen, vet inte om de är schabraket eller att sadeln ligger tokigt. Har ridit med lamullspad nu men egentligen får inte en pad plats under sadeln. Har en renskinnspad också men den är säkert dubbelt så tjock. Skulle haft en tunn tunn fårskinnspad, en halv cm tjock eller något. Värt att kolla upp så fort som möjligt i alla fall, Lucky är världens bästa och behöver också det bästa.

Hittade två lite coola bilder på Fendi igår, tänkte dela med mig av dem till er.


Ridterrängen här hemma är inte så dålig, speciellt inte när det är så fint väder som på bilden.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0