sent

Sitter uppe sent av uttråkning, aja bara att ta sig till badrummet och duscha sedan krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det storjakt på gris i skogen så får rida på banan om det inte är fruset, annars blir det en tur ner till plantskolan där de ändå inte får jaga.

Tänkte jämföra Lucky från förra våren med nu.

Nästan så jag skrattar lite men å andra sidan hade han inte haft en passande sadel så länge i februari förra året.


Jag tycker personligen att han blivit ganska trevlig på marken nu. Han rör sig bättre och ticksar inte lika mycket längre.


Nä nu ska jag duscha så jag pallar upp imorgon. Hoppas på bra väder så dagen inte blir förstörd, ska nämligen till Gunilla vid 2 så då får det gärna vara strålade sol :)

Hajj

Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Vilken skillnad! Ser knapt ut som samma häst! Bra jobbat!

2012-01-10 @ 11:40:44
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0