Sent igen

Precis kollat ett avsnitt av PH, ska kila in i duschen efter det här. Fendi var en stjärngosse idag och gjorde inte ett enda brall, detta kräver en eloge! Kan verkligen inte komma ihåg när det hände senast. Lucky fick gå i ridhuset på kvällen och han var väldigt fin, går så bra på marken nu. Galoppombytena har kommit tillbaka och han kan göra lite serier nu, vart 4.e eller vart 3.e. På söndag får han åka dit igen och hoppa bana. Han skulle egentligen gått träning för KG nästa torsdag men det blir så nära in på tävlingen så fendi får gå istället, det är ju ändå en dag längre vila för Fendi, plus att Fendi startar på eftermiddagen så det blir mest rättvist så. Jag ska ta och bestämma mig om det blir bara 120 för Laggy eller om det blir bägge som det egentligen var planerat.

Idag har jag blivit "hel" igen, spotify premium är i min ägo igen och nu kommer löpturerna kännas superlätta. Har så sjukt mycket lust att börja gymma igen men min ekonomi tillåter inte det. Fan. Längesedan man tog 95pannor i marklyft, för länge sedan. Blir det något jobb på odengården framöver ska jag definitivt köpa mig ett gymkort. Som tur har jag nelson som är världens bästa löparkompis, säger inte ett ord och springer precis som snabbt som jag vill. Love you man!

Vet inte riktigt vad hästarna ska få göra imorgon, fendi kanske ska gå på banan eftersom han fick en lång utetur idag, laggy ska i alla fall få gå i skogen och mysa.



tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0