hej på er

jaja, uppdateringen börjar ju bli bättre här, bara tre dagar sen jag bloggade. Det går framåt nu haha. Idag ska jag i alla fall till ridhuset igen med Lucky och han ska få ett riktigt bra pass, han är en jäkla bråkstake nu, bråkar konstant, förutom när jag rider. Sparkar i boxen, gnager och bråkar med Fendi mm. Så otroligt tröttsamt. Fendi var helt bananas när jag släppte ut honom i hagen också, sprang av sig två av skydden, får bara hoppas att skorna sitter kvar så jag kan rida honom senare. Tänkte att han skulle få en lååång runda idag, fattar egentligen inte varför både Fendi och Laggy är så speedade. I förregår fick det varsitt hårdpass och igår blev de ridna ut, wierd. Ska bli riktigt härligt att komma igång med tävlingar igen, den 21 och den 22 smäller det i Åstorp. Fendi går på söndagen 90-1m och Lucky går 120-130 på lördagen. Jag hoppas båda hästarna kan hålla sig i skinnet och dampar runt. Kommer ju ihåg hur Lucky var förra året.

Ser fram emot att hoppa lite högre med Fendi i år, 110 och 120cm. Målet med Lucky är 140cm även om jag och KG har lite delade meningar om det. Kg röstar för högre. Det är såklart jag som bestämmer det, jag känner min häst så valet är mitt.

slänger in lite pics.




















Nä nu får det räcka, klockan är kvart över 2 och jag måste ut i stallet nu om jag ska hinna rida min långa runda innan de blir för mörkt. Tjohej

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så fina <3 ser fram emot detta tävlingsåret ;)

2012-01-11 @ 00:29:08
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0