Torsdaaaag

Ja som ni kanske läste innan var jag och Malin i skäralid idag och tog en mysig promenix och lite fika på det. Pappa satte ner foten och ville inte att jag skulle köra till Hbg när det snöade, ringde och avbokade och när det var gjort slutade det såklart att snöa. Aja, en otroligt mysig dag med Malin, fina bilder blev det från idag också. Avslutade dagen med att rida Lucky i ridhuset, han fick ett bra dressyrpass med förvänd galopp och mycket skänkelvikningar. Gjorde en jättebra övning på Lucky där han fick gå både utåtställd, inåtställd och rakriktad. En perfekt övning för Lucky, han kommer ihåg övningar och gör som han kommer ihåg och då är det bra att variera sig och överraska honom hela tiden så han verkligen lyssnar på mig och inte gör allt från minnet. Han är en smart häst, världens bästa häst.

Ser fram emot tävlingen riktigt mycket på söndag och jag hoppas att vädret håller sig bra. Jag bara SKA dit!

Sist jag var i perstorp såg det ut såhär med Lucky:


Fendi senast


tjohej

Kommentarer
Postat av: erika

åh lycka till i helgen :D Vi kanske ses om jag inte hinner åka hem. Ska bara hoppa första klassen på söndan :)

2012-02-10 @ 07:52:09
URL: http://www.majimka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0