Nelson klippning

Nelson är iväg och klipper sig och om en liten stund ska jag köra och hämta honom. Det är en ny hundfrisör så det ska bli spännande att se hur det kommer se ut. Ska byta om innan jag kör så jag bara kan lämna av Nelson här hemma och sedan dra och träna.

Träningen igår gick okej, körde alla mina övningar och det kändes bra. Var lika trött och lika illamående efter den träningen som dagen innan. Har bara känt så när jag cyklat till gymmet, tränat styrka, cyklat 45min och sedan cyklat hem. Kommer alltid efter att jag käkat, säkert den där räliga shaken som gör't. Star Nutrition bananshake är ingen shake jag skulle rekommendera, usch och fy. Idag ska jag inte cykla till gymmet för att se om jag blir lika illamående denna dag.

Fendi och Lucky var väldigt fina båda två idag, kunde trava och galopperna ganska mycket ute på grusvägarna. Lucky känns studtals som en hingst, han är ju delvis lite hingstig och ibland kommer det fram i ridningen. Stor klapp till Fendi som återigen gjorde ett pass utan en enda brallning! Måste tillägga att han gick det rundan han minst gillar och skötte sig bra, kanon Fendido.

Imorgon blir det då hoppning i ridhuset med Erika och Mimi. Malin kommer hit innan lunch och hon ska följa med och fotta, wiiie!! Det kommer bli roligt och ikväll ska jag googla runt på lite olika övningar som vi kanske kan sätta upp imorgon, om jag inte måste sova pga mitt illamående haha. Så patetisk jag är, galet!

Från när jag provred Lucky hos Elina, andra gången kanske.


Hajj hajj

Kommentarer
Postat av: Maja

Där rider du ju som en riktigt fälttävlansryttare - GILLA, haha ;)

2012-02-22 @ 18:26:49
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne svarar

Haha, nice då Maja ;)

2012-02-22 @ 20:51:32
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0