Lucky

Åkte till ridhuset idag igen, varit där alla dagar denna veckan, varannan dag med hästarna. Lagom drygt att åka iväg för att rida, längtar tills man kan trimma hemma på banan vid stallet, samt ut och rida i skogen. Åkte mest ner för att jag skulle hoppa Lucky ett par språng om vi nu kommer iväg på tävling i helgen. Inget optimalt underlag alls, hoppade några få språng och han kändes fin. Mamma krattade framför och bakom hindrena så det blev lite bättre. underlaget var änå bättre idag än vad det har varit tidigare i veckan för idag har vi haft nollgradigt i Ljungbyhed. Hoppas att Perstorp har bra underlag i helgen och att hela helgen bjuder på fint väder. Lördag kommer bli en hästfridag och jag kommer umgås enbart med Hans, vi tänkte åka till Malmö en tur och bara njuta av varandra. Imorgon har Hans lovat att hjälpa mig med att få snurr på livet, spännande. Ingen annan har ju fått till det så det kan bli kul.

Två videor från idag, orkar inte vänta på att fler ska laddas upp.




Just de, jag hade hål, jag sa ju det. Orkar inte... Ska tillbaka och laga hålet imorgon. Motsatsen till "det går bra nu kompis".


Kommentarer
Postat av: emelie

Hallå snyggt! 140 blir inga pix i år! <3

2012-02-09 @ 11:24:20
URL: http://mittlivpagrevlunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0