Fin pålle

Lucky var så otroligt mjuk och lösgjord idag så det var helt sjukt. Att han kan vara i så bra form kan jag inte förstå, vad har jag gjort för att förtjäna detta? Så följsam och fin han är, för bara allting rätt så inget känns fel. Han är en riktig liten stjärngosse! Inte stjärtgosse som Fendi senast haha.

Imorgon är det fendis tur att gå i ridhuset, underlaget där nere är väl lite si sådär men går att rida i alla fall. Fattar fortfarande inte varför vi fick ett sånt skit underlag när klubben hade råd med ett sånt som de har i Skyrup. Dressyrtanter säger jag bara. De önskade helst ett spånunderlag men nöjde sig gott och väl med en flisblandning. Jag hoppas de inte är omöjliga så vi kan få ett bra underlag snart :)

Saknat min Hans idag, så tråkigt att vakna upp ensam och inte ha en finis som stryker en på kinden det första han gör på morgonen. På fredag ses vi igen och då blir det mys helt till söndag då han åker till Zürich. Buhu!

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0