Bra dag

Haft en ganska bra dag idag faktiskt, började med ridning och en ridtur ihop med Kajsa och Ymkje. Vid halv 2 kom hovslagaren och skodde om Lucky. Det gick bra förutom när lucky fick ryck en gång. Skönt att han är nyskodd nu innan tävlingen på lördag. Är för övrigt sjukt taggad inför lördag och jag tror inte jag är ensam om det, jag tror nämligen att min pålle är dubbelt så taggad och kommer vilja hoppa alla hinder samtidigt haha. Håll gärna en tumme för oss är ni gulliga.
Annars åkte jag och gymmade i eftermiddags, trotsade snön som föll och cyklade dit i en god takt. Ett riktigt kalas benpass/axelpass blev det med kondition efteråt. Tack till er som spelade Wordfued med mig när jag cyklade, minuterna gick så otroligt snabbt. Nytta med nöje är aldrig fel :)
Imorgon ska fendi träna för Kg och Lucky ska gå på banan här hemma på eftermiddagen.
Dags att sova nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0