Ingen tävling?

Egentligen är det meningen att jag ska tävla min fendi på söndag i Åstorp 110cm/120cm men som det ser ut nu blir det inte av. Han kom in med ett sår på ena bak idag och är lite svullen, inte halt men svullen räcker... Plus att Skåne blivit "bombaderat" med snö senaste dagarna och jag har inga snösulor på mina hästar... Big Fail, men när ska man veta när sulorna ska på? Förra året var jag ute i god tid men i år funkade det inte riktigt med planeringen. Så just nu vilar båda hästarna helt, både skönt och inte skönt. När snön försvinner kommer ridlusten tillbaka med!
 
Lite sur är jag allt att det inte blir någon tävling på söndag, har ju köpt en ny kavaj som jag gärna hade invigt. Inte vilken kavaj som helst utan en J Van D kavaj, marinblå. Kommer nog passa bra med mitt ena RG schabrak som är blått.
 
 
Nu ska jag börja laga broccoligratäng och skinkstek plus sås tills Hans kommer hem från skytte.

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Helena

Wow så snygg kavaj!!

2012-12-06 @ 04:33:32
Postat av: Gunilla

Skit snygg! :)

2012-12-08 @ 10:03:53
Postat av: Gunilla

Jag missade snösulorna på 4 av mina hästar också :( ja vilken miss. Hero, Telli, Fellow och Emmis får snösulor den 17:e, kanske snön är borta då :) hoppas hoppas.

2012-12-08 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0