bilen är tillbaka!

Igår hämtade jag min bil och den blev så klart jättebra, till min förvåning blev hela kalaset 1000kr billigare och det tackar jag självklart för nu innan jul.
 
I natt har det varit en sömnlös natt, kände mig inte alls bra igår så gick och la mig kl 8 i hopp om att bli frisk av sömnen. Vakade i stället kvart i 12, spydde lite och tyckte mest synd om mig. Försökte sova men somnade inte för kl 04. Så värdelöst! Glad att Kodjo och Soran höll mig sällskap i lurarna.
 
Nu sitter jag här, skulle egentligen hjälpt galoppstallet med mockning idag men det kan jag inte när jag mår så här. Måste bli frisk till helgen i alla fall, så är det bara.
 
Nu ska jag dricka te och käka knäckebröd med julskinka och senap. Måste köra om handla sen, även om jag absolut inte vill...
 
Min fina bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0