pay and jump ÅSBO

Ikväll var jag iväg och hoppade pay and jump med Astrid. Hoppade 90-1m och det gick bra, hade ett ner i varje men Astrid höll sig lugn, slängde sig inte oväntat åt olika håll och väntade fint på min innan hinderna. Jag är nöjd med henne, bara tredje gången jag rider henne. Kanske blir en tävling framöver?
 
Bjuder på hennes 1m från idag
 
 
Hej svejs, imorgon ska jag motionera Lucky! Fendi vilar två dagar efter tävling eftersom jag red honom hela förra veckan. En del jobb i veckan också och det är bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser jättetrevligt ut. Du har verkligen utvecklats i din ridning. Rider så rytmiskt och stadigt. En fröjd att se!

2012-08-08 @ 23:33:32
URL: http://Johannalassnack.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0