Lucky Luke

Idag hade jag lite lastträning med min gamla gubbe lucky, efter att jag försökte bada med honom för två veckor sedan har han varit fjantig och rädd vid lastning, han tyckte nog att havet var riktigt otäckt. Lastade honom ett flertal gånger mitt på dagen och nu på kvällen åkte vi till Åsbo och red lite för att testa honom. Det gick superbra och nu är han "återställd" till sitt gamla jag haha. Det lilla problemet är förhoppningsvis borta nu. Trimmade Lucky över lite småhinder och han kändes väldigt mjuk och fin, längtar redan till nästa tävling... Imorgon är jag ledig från jobb och jag ska spendera dagen i stallet, rida pållarna, måla boxar och mysa. Nu blir det mer OS på tv.


Kommentarer
Postat av: Camilla Gustavsson

Skönt att han inte tramsar mer nu :)
Oj vad jag längtar till Ljungby nu, det kommer bli så kul :):)

2012-08-07 @ 22:48:46
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0