Kvällstävling i Åsbo.

Idag var det dags för kvällstävling i åsbo med fröken Astrid. Men fröken hade trampat sig så vi vågade inte starta henne, istället fick Sixten hoppa två st 1m inomhus. Det fick bli hans träning denna veckan. Syftet med att hoppa 1m var att Sixten skulle tycka det var lätt efter att han hoppat 115cm strålande i Skyrup. Så blev det också, Sixten ansträngde sig inte det minsta och bara lekte sig igenom båda rundorna. Två felfria ritter blev det och mer kan man inte begära! Duktiga Sigge!

Jag har utlovat video från Skyrup och den kommer men nu är kl 22 och jag måste sova för att orka med en heldag på jobb. 9-21. Tänkte gå upp 06 så jag hinner mocka och rida innan. Som tur red jag igenom lucky ordentligt på banan idag, superfin var han med! Kan ju säga att Fendis semester kom lägligt nu när jag har så mycket att göra. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fine Fendi :)

2012-08-23 @ 07:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0