Femte jobbdagen imorgon

Ska snart krypa ner i sängen och ladda för femte jobbdagen den här veckan. På kvällen blir det ridning av Gunillas hästar plus en ponny och förhoppningsvis hinner jag rida en eller två av mina mellan jobb och jobbridning. Annars får jag rida häst nr två när jag kommer hem på kvällen. Jobbade ku heldag igår så så fick de vila, dvs att de inte kan vila mer denna veckan.

Nästa vecka blir det tre tävlingsdagar i Skyrup! Fredag-söndag och alla fyra hästar ska hoppa. Jag hoppas Bliss är riktigt taggad på ett bra sätt och sätter fina rundor. Hoppas såklart att de andra tre också sköter sig :) även om jag inte direkt har några förväntningar på Fendi eftersom han var så spänd i Skyrup sist. Aja bara att kämpa på! Nu ska jag sova efter en fin hästig dag, premiering av Ymkje och allmänt hästmys.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad kul att du ska rida hela tre dagar med alla pållarna. Så avis!! ;) stort lycka till!

2012-08-13 @ 22:29:08
URL: http://Http://johannalassnack.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0