vad händer idag då?

ja vad händer egentligen idag? Ätit en lång frukost och försöker komma igång, varit i stallet och släppt ut hästarna. Lucky fick stå i en hage med mer gräs idag och jag tror han blev helnöjd med det. Ska tydligen bli riktigt tråkigt väder idag men jag får väl rida ändå i eftermiddag. Ska ta mig till gymmet ikväll och träna, får ragga runt efter en nyckel om det inte är öppet, förhoppningsvis är det någon där som kan släppa in mig haha. Desperat.se. Imorgon är det hoppträning för KG, var ju sjuk sist så kommer bli riktigt kul att få träna igen, KG vet ju inte ens om att Fendi varit felfri i 3st 1m. Värt att berätta tycker jag!

På söndag ska Fendi tävla på hemmaklubben(dvs Åsbo Rf) han ska hoppa 1m -110cm. Debut i 110cm alltså, beroende på hur han känns i 1m såklart. Tänkte att det säkert kunde vara smart att debutera på hemmaplan där han känner sig hemma. Jag hoppas han sköter sig, och jag hoppas att jag sköter mig. Hade gärna haft med min kära Hans som stöd men denna gången får jag inget mindre stöd, MALIN KOMMER MED!! Wiie, saknat ihjäl mig efter Malin och det kommer bli fett kul att hon är med. Mamma är såklart med också, som alltid det bästa stödet någonsin <3

Jag har en fin häst, bra stöd och goda förutsättningar, det borde alltså gå bra - fast det kan man aldrig räkna med när man har häst.

Sitter på mammas dator så lägger in de bilderna som finns på hennes dator.








Ska lätt ha tygelhandtag på Lucky när han kommer igång med hoppningen sen, kommer gå i 190...


tjing tjong plong

Kommentarer
Postat av: Maja

KUL med ny debut! =)

Min gick ju inte riktigt som jag tänkt mig, haha - men man kan ju inte lyckas jämt..!

Förhoppningsvis går det bättre nästa gång vi provar på 110 =P

2012-04-09 @ 11:08:23
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Postat av: Malin

<3<3<3<3

2012-04-09 @ 12:00:10
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: erika

Åh vad roligt med debut för er också. Hoppas det går bra! Vi ska till Laholm på söndag. Ville hoppa en 110 som "förklass", och Laholm var enda stället som jag hittade denna helgen. Förresten, sånna handtag kanske man borde prova på Mimi. Jag får lätt för långa tyglar. Vart har du köpt dem, funkar dem bra? :D

2012-04-09 @ 14:24:29
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: emma fors

såg att du ville ha lite kommentarer så tänkte på att kika igenom din blogg lite mer ;) men guuud vilket fint träns du har på sista bilden! Ser att du rider med sprenger bett också, köpte på mig ett men funkade inte alls på min häst, jättetråkigt :(

2012-04-11 @ 13:00:25
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Camilla Gustavsson

Alltså Linn, det är verkligen läskigt hur lika Lucky och Banditos är på den nedersta bilden!!!



Jag längtar sååå till han är igång på tävlingsbanorna igen så att jag får titta på din fina häst :)



Kram

2012-04-11 @ 22:00:10
URL: http://camillagustavsson.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0