Malin leker lite igen

Hej på er! Nu är det Malin (http://enhundradelssekund.blogspot.com) som sitter vid spakarna och ställer och styr igen! Ni kanske noterar en viss uppdatering i Linns bloggdesign? Inte? Isåfall, tryck F5. Efter ungefär en timmes spottande och svärande över blogg.se's designkoder och stilmallar (nämnas bör att jag själv använder Blogger), så fick jag till nån slags ändring i det hela iallafall. Vad tycks?

När jag nu ändå fått förtroendet över bloggen en stund, så passar jag på att gästblogga lite. Tänkte presentera min egen pålle, som fick stanna kvar i Finland när jag flyttade till Malmö i Svennebananland. Geizer heter han och är en underbar trakehnervallack född 1988. Det innebär att han nu är hela 24 år gammal! Fortfarande i prima skick dock, vilket gläder mig oehört. Har två stycken rara tjejer som delar på fodervärdskontraktet, så jag vet att han har det bra.

Jag bjuder på några härliga sommarbilder, alla (förutom badbilden) tagna av min goda vän och duktiga fotograf Sia. Sommaren 2011... Åh, så otroligt härligt vi hade det! Dressyrträningsläger i Vörå, lek i skog och på äng, badande och plaskande i Sundom, snabba galopper på stubbåkern... Vem vet, kanske var detta vår sista sommar tillsammans?

Geizer är iallafall en fantastisk häst som har lärt mig massor, och jag kommer alltid att älska honom. Sedan januari 2005 har han varit min pride and joy. Mitt ljus i mörkret. Min första egna häst.











Tack till Linn som lät mig gästblogga, och varsågod till Linn för designuppdateringen! ;) Ses i helgen, min kära vän!

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack så mycket, får hoppas de går bra :) Vad fin den nya designen är!

2012-04-12 @ 14:20:30
URL: http://lbergh.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag gillar looken, och så gillar jag ju Malin - så det blir jättebra, haha!

2012-04-12 @ 15:41:52
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0