Kommentarerna väller in

Oj vad ni kommenterar flitigt här på bloggen, inte... Nu får nu skärpa till er eller så får nu säga vad jag ska blogga om. Ingen vill kommentera bara för att Lucky är skadad, ohno min blogg står stilla när Lucky gör det.

Ska snart till stallet och luncha hästarna, i eftermiddag får fendi komma ut och jogga lite och Lucky ska också få jogga idag. Ikväll åker jag till gymmet och spenderar min kväll där. Bästa sättet att rensa tankarna på, helt klart.

Min lilla elev var så duktig på sin första tävling i måndags. Duktiga Wilda och Amadeus!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men lilla gulle då! Vad roligt att de tävlat, de är ju bara så himla söta :D



Och jag kommenterar faktiskt rätt ofta ;( :D men känner samma gällande min blogg, haha, folk är så lata med kommentarerna... tråkigt!

2012-04-11 @ 12:06:26
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Åh gud vad söta, verkar vara en häftig ponny :)

2012-04-11 @ 15:58:39
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0