Just nu

Precis druckit en kopp te och försöker återfå värmen i kroppen, red ut en tur på fendi innan nio och jag frös så mycket att jag bara släppte ut hästarna efteråt och stack hem. Känns helt rått och kallt ute, tog av lucky back on track täcket och lade på ett regntäcke utanpå innetäcket. Ska köra upp med lite hösilage till hästarna vid lunch.

I helgen ska jag sitta spikad framför wc-finalen plus att jag ska åka till Gunilla och rida i helgen. Ska slänga in lite konditionspass för mig själv också, blir nog två löppass innan frukost både lördag och söndag.

Idag ska jag sticka till gymmet, kanske vi 4tiden, ikväll ska jag gå en tur med Lucky, tänkte fråga mamma om hon och Nelson vill följa med.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

supersnygg blogg :) gillar den skarpt!

2012-04-20 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0