Inte vackert

Inte det vackraste vädret hos oss idag, regn och blåst, men som tur är har det inte kommit någon snö som lagt sig. Gick varsin promenad med hästarna imorse och äntligen går Lucky bara en promenad om dagen, 30minuter är det som gäller nu. Imorgon ska jag till och med ha sadel på honom, tror att herr lucky kommer bli lycklig och förvånad.

Fendi såg trött ut efter passet igår så han slapp ridning idag. Nu är Hans hos mig igen(yes!!!) och jag får njuta så länge det varar för sen på söndag åker han till Österlen igen och på måndag flyttar han till Norge. Konstigt att min svenska pojkvän flyttar till Norge och jag som norsk bor i Sverige. Får bara gilla läget :)

Nu ska jag ha riktigt fredagsmys med älskling, vi ska se film och käka chips tillsammans med mormor och mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0