Fina ni!

Blir så himla glad när ni kommenterar så mycket som ni gör!

Precis varit iväg och hämtat ett Back-on-track täcke till hästarna nu, sååå skönt att äntligen ha ett. Har tänkt på det hur länge som helst men det har tagit emot eftersom att de är så dyra. Hittade faktiskt ett på blocket lätt begagnat för 1200kr, lätt värt. Satte på Lucky täcket direkt och han såg nöjd ut, nu hoppas jag att täcket gör underverk. De får nog turas om att ha täcket så kanske varannan dag får de ha det på sig.

Vid kvart i 4 åkte jag till stallet och tog in hästarna och efter det körde jag till gym och träna, tränade till kl 6 sen när jag kom hem åt jag snabbt och duschade innan vi körde till Hässle för att hämta/betala täcket. Snabba ryck, nu sitter jag här och ska försöka lägga in lite nya låtar i min gymlista. Slängde ihop en ny lista sist Malin här och den blev faktiskt ganska bra, men efter att jag lyssnat på den hela veckan har jag börjat tröttna och känner att jag behöver lite förnyelse.

Nu ska jag se om det fortfarande är WCfinal på svtplay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0