Asså fy faan vad fin Fendi var idag!!!

Åååååååååååå vad fin Fendi var på träningen idag, hoppas innerligt att vi hoppar så här på lördag! Jag försökte verkligen tänka på det som jag skrev i föregående inlägg och det hjälpte. KG sa bara att han hoppade bra idag och ibland räcker det att höra sånt. Han sa att om jag kommer ner i fötterna som jag gjorde största delen under träningen så hoppar han otroligt bra. Idag bjuder jag på ALLA videor från träningen eftersom att det mesta gick bra haha, plus att mamma filmade väldigt bra idag, inga korta snuttar bara massa härlig film. Tar bara en sjukt lång tid att ladda upp filmerna. Jag har börjat ladda in filmerna på youtube och om jag inte hunnit somna så kommer de in här, annars kommer de in under morgondagen.

Känns i alla fall bra inför tävlingen på lördag, Fendi ska som sagt gå en 110cm i Össjö. Hade varit kul om det gick kanon! Hans kommer hem på fredag sent så ska försöka lura med honom på lördag, när Hans är med går det alltid som bäst haha.

Men men ha tålamod, slänger in videorna så fort jag kan.



Hajj hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0