Åh älskade Malin!

Visste blev designen fin? JAG ÄLSKAR DEN, så coolt på headern, ser ut som Fendi hoppar ut ur bilden. Malin är så himla duktig och att hon har i stort sätt samma smak som mig gör det bara ännu bättre!

Aja, till dagen idag då. Började med att rida ut en härlig tur tillsammans med Kajsa och Ymkje, får såklart rida Fendi ihop med dem nu i och med att Lucky inte är kry ännu. Var väl ute en timme med en del trav och galopp, regnet hade gjort sitt på vägar. Kom hem till stallet och jag skrittade ut en halvtimme på Lucky i skogen. De har äntligen tagit bort en träd i skogen så jag kunde rida en runda istället för att vända och rida samma stäcka tillbaka.

Efter att jag mockat och pysslat runt i stallet cyklade jag hem och åt frukost/lunch, kom hem vid halv 12 och 12.15 körde jag till gym och tränade effektivt i 1 timme och 40min, varav ca 30-35min på bandet efter 1timmes stryka, de kvarstående minuterna bestod av telefonprat med Becci haha. Ganska nöjd med passet idag även om det kändes motigt att gå dit idag, men det är ju alltid så skönt efteråt, svettig och varm.

Hann precis hem och duscha sen körde jag till stallet och tog in hästarna. Vid 4tiden, dvs direkt efter att hästarna fått komma in, körde jag till Ö ljungby och mötte upp Becci. Becci skulle rida i åstorp på en pay and jump med hennes Lillan. Det gick kanon för Becci och Lillan och de var felfri i 80cm, Becci blev en glad tjej när hon fick rosett! Kul att träffa min kära vän efter att vi inte setts sedan GBG horse show.

Alexandra och en gammal klasskompis var där med, kul att träffa er båda. Rebecka(inte becci då) som jag gått i samma klass med har också en laptop-avkomma. Kul att se! Kommer säkert stöta på dem båda ute på tävling snart.

Måste bara dela den här videon, det är en kompis till mig, hennes gamla unghäst som hon sålde för något år sedan. Nu är den såld igen och det är Penelope Leprevost som köpt den. Sedan jag såg denna hästen första gången blev jag helt såld på den. Kolla bara så fint den hoppar. Olivia som rider här, hon rider såklart bra och hjälper hästen till att hoppa så fint.



Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: sara

Jättefin design!



Mumms vilken fin häst!

2012-04-12 @ 21:45:50
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: erika

designen blev super. Good work Malin :D

2012-04-13 @ 07:04:05
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Henny - blogg om livet på nybyggd hästgård!

Jisses vilken fin häst! Hoppar väldigt fint!! :D

2012-04-13 @ 10:57:26
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den hästen är helt fantastisk :) Men Quirinus som Daniel rider är inte heller fy skam ;) Tillägga att Olivia rider väldigt fint:)

2012-04-13 @ 17:12:39
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0