Torsdag

Jahapp skönt att komma upp i tid, gick upp 08.20 och har precis ätit frukost. Strax ska jag ut i stallet och rida alla tre, börjar nog med Fendi, sedan Lucky och sist Phiis. Tänkte både Laggy och Fendi skulle gå på banan idag. Phiis går ju inte att rida på banan utan mongoryck så jag lägger det åt sidan så länge. Hade ju glömt att hovis skulle komma idag och sko, han kommer kl 4 eller 5 så bäst för mig att vara hemma. Tänkte jag skulle gymma innan om jag hinner för gymmet är bokat mellan 17-19 och ska jag träna två timmar från 19 är ju klockan redan 21. Behöver lägga mig senast 22 om jag ska upp 05.30 imorgon och med erfarenhet av tidigare träningar kan jag vara lite uppe i varv efter ett pass och kan inte somna på ett tag. Det bästa vore om man bara kunde struntat i att duscha och bara somna på gymmet, för det är ju direkt efter man är som tröttast haha. Men nej, det är bara äckligt så jag gör jag som brukar, liten bit mat och dusch innan sängdags.

Nu ska jag ut och fixa i ordning Fendido innan ridpasset, idag ska han få jobba ordentligt. :)

<3 ses nästa vecka kanske.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0