Torsdag

Blev inget på Willys ändå, lika bra det antar jag. Jag har redan flera småjobb och klarar mig ganska bra med det, plus att jag inte kan ha ett jobb som hindrar mig från att tävla. Mina hästar och min pojkvän betyder mest för mig så allt annat som vill komma ivägen för det kan man ju bara glömma. På tal om min pojkvän har han nu klarat alla tentor och kan bara koncentrera sig på flygningen framöver, han är bäst! Snart kommer han hit senare far vi till Jägersro för en tysk afton med galopp.

Hästarna tar det lugnt efter vaccinationen och Fendi fick bara komma ut på eb skrittur idag i det fina höstvädret, han var nöjd och jag är nöjd över att han faktiskt kan skritta nu utan att dumma sig.

Vill bara flika in att ICA i röstånga är riktigt kassa, köpte 4 nektariner där igår och 3av dem gick inte att äte eftersom att de smakade skunk... Riktigt less blir jag, vill ha frukt juuuu!



Hejdå

Kommentarer
Postat av: mumm

Gullegull Nelson!

2011-09-29 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0