Stövlar och häst

Hade bestämt mig imorse för att klippa Lucky idag, sagt och gjort och imorgon ska jag göra klart det helt, tänkte klippa ner till under knäna fram och till skenbenen bak. Det är bara benen kvar och lite små hår här och där som jag inte såg i mörkret. Kanske 15min klippning kvar nu så det är ju ingenting. Lucky är så snäll att klippa, han står som ett ljus och vill bara göra rätt. Ja, han är så snäll med allt nästan :)

Fendi stog och tittade på nyfiket, förhoppningsvis slipper jag klippa honom för han har fullblodslik päls, lade på ett täcke redan nu så han inte får en möjlighet att få vinterpäls. Phiis får ingen päls hur man än bär sig åt, det är något fel på honom haha.


Till dig som undrar var jag köpte mina stövlar så köpte jag dem i Falsterbo men finns att beställa på den här hemsidan också. www.horseinternationalitaly.com hon som har det(Lena) är trevlig, bor i Italien men kommer till Falsterbo, GBG och Globen.

Lovely Lucky, nu kommer han bli ännu gladare när han slipper bli genomblöt av svett.


Hejs svejs



Kommentarer
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kurten

Du kan fortsätta med Chappe han ser ut som en nallebjörn nu ;)

2011-09-19 @ 22:20:24
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0