Quite Lucky

Hittade två bilder från omhoppningen igår på Equipe.nu. Funderar på om jag ska beställa en.

Haha syns att det är omhoppning på bilderna.




Jag är så glad i min häst, nu på morgonen ska vi ut och skritta/jogga lite så han får bort lite eventuella slaggprodukter från sin kropp. Fendi ska också få gå en tur i skogen, lite hårdare dock. Efter det blir det mockning och en dusch. Ska köra in en sväng till Ängelholm i eftermiddag och lämna Parianisadeln för bussgods. Ikväll ska jag till Gunilla och rida Hero där, skulle gjort det igår men vi var inte hemma förän halv 8 så det blev inte av, hann inte ens med Fendido igår, stackars liten. Hoppas han inte tar ut sin ilska på mig idag haha.

Tyvärr kunde vi inte flytta träningen för KG till tisdagen om två veckor så Lucky får hoppa imorgon igen. Blä vill inte alls att han ska hoppa denna veckan så är lite frustrerad. Funderar på att ta Fendi, så han kanske kan gå en liten runda på typ 80cm. Han skulle ändå börja hoppa lite denna veckan så det är ett alternativ, även om jag skulle vilja börja hoppa honom ensam. Jag får se vad mamma säger, varken Fendi eller Lucky borde gå. Skjut mig.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade nog tagit fendi på träningen :)

2011-09-12 @ 15:10:54
Postat av: Anonym

Varför står du inte över träningen helt o hållet om du känner så? Im inte hade jag nog inte tagit Lucky :)

2011-09-12 @ 15:46:50
Postat av: Linn Skjetne

För att då kunde jag spola ner pengarna i toan, bättre att ta Fendi och att han bara får vara med på det små hoppen och markarbetet. Förstår inte vad du menar med Lucky, men han ska inte hoppa denna veckan.

2011-09-12 @ 16:58:05
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menar att om du inte skulle hoppa över träningen så skulle jag inte ta Lucky på träningen, alltså ta Fendi istället. Klart det är onödigt att skippa träning eftersom det kostar en del men det lät som om du var osäker om Fendi skulle träna denna vecka och Lucky hade tävlat i helgen.

2011-09-12 @ 17:12:07
Postat av: Annie Pettersson

jättefin!:)

2011-09-12 @ 19:50:56
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ser ja knas eller är det väldigt utrullad markbom på räcket? :D haha

2011-09-12 @ 22:09:43
Postat av: linn

haha nä det stämmer,första hindret i omhopp, hindret såg likadant ut i grundomgången fast en oxer. :P

2011-09-13 @ 11:50:49
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Carro

Jättefin! Båda bilderna var bra, men gillade den på oxern bäst :)

2011-09-13 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0