Promenad med nellis.

Precis varit ute och gått promenad med Nelson, han och hästarna har blivit vaxade idag(vaccinerade). Det gick bra och veterinären kände igen mig och Lucky från tävlingarna i munka haha. Ska köra i väg och hämta mamma i stehag vid sextiden, skönt för henne att slippa vänta på bussen som går lite i sju.

På måndag börjar jag mitt vikariejobb på Willys i Ängelholm, 30timmar i veckan i fyra till sex veckor. Jag hoppas jag kommer trivas och att de kommer trivas med mig.

nu ska jag plocka in hästar, fick släppa ut dem tidigt imorse eftersom att jag började jobba halv sju. När jag börjar så tidigt får jag gå upp redan kl fem. Konstigt nog är jag inte trött, än. Kommer säkert slockna till bonde söker fru ikväll.

Vi hörs senare bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0