Ni är så härliga!

Det är så härligt att få så roliga kommentarer av er läsare, riktigt roligt!

Svar på en kommentar, tror att mina Fellini stövlar kostade 2000kr. riktigt bra pris och de är ju så snygga också, mer prisvärda än Parlanti, även om jag skulle vilja ha ett par sånna med. Parlanti måttbeställs(har kommit en billigare modell där med som inte måttbeställs) men hittar man en storlek som passar från Fellini är det minst lika bra. Jag tror att kvalitén är ungefär den samma, hört om flera som haft sina Fellini i nästan 10år(!!!). Mina sitter som en smäck och jag älskar dem!





Ridit alla tre hästarna nu på morgonen och fixat stallet, det gick bra med alla. Så himla skönt när man kan vara helt nöjd! Gick en runda med Nelson när jag kom in, bara lite snabbt så han fick kissa, efter det åt jag en sen frukost. Bra att kombinera frukost med lunch tycker jag :)

Ska snart hoppa in i duschen sen fixa mig inför en jobbintervju. Efter den ska jag hem till Becci och vi ska ha lite tjejkväll och mysa med hennes häst Lillan.

Imorgon blir det ridning hos Gunilla och jag ska rida Hillma för första gången, spännande. Hillma är Fellows mamma. Ska försöka knåpa ihop ett inlägg om mina egna hästar ikväll om jag inte är hemma för sent. Det är så roligt när ni ställer lite krav på vad jag ska blogga om.

På söndag är det div2 på klubben och jag och mamma hjälper till lite, tänkte att Fendi kunde åka ner dit på kvällen och skutta lite. Han behöver komma igång med det nu så han inte överhoppar sig så fruktansvärt, blir lite jobbigt med avstånden då. Både igår och idag har jag tränat mycket på att korta hans galopp ute i skogen, igår protesterade han massor och blev mest grinig, han gör som om han inte fattar helt. Men idag var det riktigt stor skillnad, han gjorde väldigt fina kortningar och försökte superbra. Han går så klart inte i form när han gör det men det är han inte stark nog till heller.

Tjing pling!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag missade frågadestunden! Får jag ställa en fråga nu? :) Vad hände med din och Louise bergs kollektion eller vad det nu var :P Tacksam för svar!!

2011-09-16 @ 19:31:39
Postat av: Linn Skjetne svarar

Tyvärr funkade det inte helt med de ställe vi skulle få sakerna ifrån så det blev inget. Tråkigt men sant!

2011-09-17 @ 22:49:57
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: jossan

heeej jag undrar vartifrån du köpt dina fellini stövlar?? :)

2011-09-19 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0