Malin gästbloggar, när Linn tvättar

Malin här hej! Eftersom Linn själv är upptagen med att putsa lädret inför tävlingen i Sösdala imorgon, så får jag den stora äran att skriva ett litet inlägg. Gästbloggning, med andra ord! Awesome.

Idag har vi hängt på ridbanan med de två stjärnhästarna. Först fick Lucky röra lite på sig och därefter var det Fendis tur, och den sistnämnde fick även ta några skutt! Himla fina är de dedär två pållarna. Ikväll blir det lite mys och kladdkaka, och läggdags är det väl relativt tidigt med tanke på att vi måste stiga upp tidigt imorgon bitti och åka iväg med Lucky på tävling. Men det blir säkert bra! Håll tummarna för att det inte regnar, ok? För någon regnjacka har jag inte med mig...

Såja, nu är det dags för mat (alltid lika trevligt att komma upp till Ljungbyhed och familjen Skjetne, för man blir alltid lika väl omhändertagen, hihi)! Här är ett par bilder jag tog på fina Fendi och Linn när de hoppade, vill ni se fler så är jag ganska säker på att bloggens ägare laddar upp fler så småningom! Ha det bra!






Kram, Malin (SMYGREKLAM TILL MIN EGEN BLOGG: http://enhundradelssekund.blogspot.com)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har tyvärr bara en bild på dig.

Men du kan kolla med min syrra, hennes kamera gick sönder men jag tror att du fastnade på bild ändå.. ;)

www.nikonffotograf.weebly.com



förresten behöver jag din email för att skicka bilden

2011-09-24 @ 10:32:01
URL: http://snikonfoto.blogg.se/
Postat av: Madelene

Han sparar inte på krutet när han hoppar! :) Man skulle kunna tro att hindret är hur högt som helst :) Finfin häst iaf! :)

2011-09-24 @ 20:19:32
URL: http://hfzn.wubi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0